Брандиране представлява процесите, чрез които се създава и управлява идентичността на вашия бизнес.
То включват всички елементи, благодарение на които компанията ви изгражда връзка с потребителите и се отличава от конкурентите.
А именно – лого, слоган, цветове, тон на комуникация, визия, опаковки, рекламни материали и дори обслужването.
Каква е целта и защо брандирането е необходимо за вашия бизнес са въпросите, на които ще получите отговор в днешната статия от Magic Outdoor.
Ако искате да научите как да имате неподражаем бранд, обожаван от потребителите, прочетете докрай!
Брандиране | Цели
Какво означава брандиране, ако не и единственият начин да направите впечатление, да бъдете запомнени и предпочитани пред конкуренцията?
Целта тук е да се постигне не просто разпознаваемост, която е изключително важна, но и да се предизвика емоционален отклик от страна на хората.
Когато те са ангажирани с вашия бизнес, започват да искат да бъдат асоциирани с него. А за да осъществят този свой стремеж, те се превръщат в клиенти.
Колкото по-свързани се чувстват с вашата компания, толкова по-лоялни потребители стават те.
Силният бранд създава усещане за стойност. За да постигнете това, следва да полагате усилия марката ви да предоставя консистентни послания, които затвърждават нейната мисия.
Готови сте за възхитителна външна реклама, заради която клиентите се редят на опашка пред магазина ви? Свържете се с Magic Outdoor и брандирайте успеха с вашето име!
Как да увеличите разпознаваемостта си?
За да се превърнете в предпочитаната опция сред морето от конкуренция, работете по увеличаване на разпознаваемостта си.
Брандиране на витрини е перфектен вариант за постигане на целта, когато имате физически обекти. Освен завършения вид, който ще добие мястото, ще бъдете забелязани отдалече.
Прикованото внимание на хората провокира любопитството им и увеличава шансовете те да поискат да проверят кой стои зад страхотната реклама.
И ето – постигнахте емоционална реакция.
Защо ви е нужно брандиране, ако сте малък бизнес?
Имайте следното предвид: брандирането не е само за големите корпорации.
За да привлечете правилната аудитория, към която се стремите, трябва да се позиционирате на пазара. А това се случва чрез брандиране.
Започнете с анализ на вашата целева група, разгледайте задълбочено пазарната ниша и проучете конкуренцията.
След това подберете подходящите рекламни материали. Жизненоважно е те да бъдат съобразени с визуалните и комуникационните елементи, които предават ценностите и посланията на бранда.
Необходимо е всяко маркетингово усилие да е насочено към поддържането на последователност. По този начин хората ще ви се доверят и ще започнат да ви избират.
Успешната стратегия има способността да ви превърне в предпочитан бранд, независимо, че сте малък бизнес.
Защо се нуждаете от брандиране?
За да се радвате на процъфтяващ бранд, трябва да работите в няколко посоки.
Вече ви разкрихме защо е важно да се отличавате от конкуренцията, както и необходимостта от изграждане на доверие и емоционална връзка с клиентите.
Но това не е единственото. В следващите редове ще ви споделим още ценни стъпки за създаване на успешен бранд.
Замисляли ли сте се защо дадени марки предлагат стоките си на висока цена, която обаче не съответства изцяло на качеството на продуктите им?
Въпреки това хората ги купуват.
Силният бранд не продава просто стока, а идентичност. При това такава, с която потребителите искат да бъдат свързвани. Когато това е налице, паричната стойност няма такова голямо значение.
Друго ценно предимство на силния бранд е ефективността на рекламните активности. Когато брандът ви е ясно дефиниран, това предполага по-висока ефективност на кампаниите.
Брандирането е ключов фактор за устойчивия прогрес, конкурентоспособността и изграждането на положителни, дълготрайни взаимоотношения с потребителите.
Разгледайте още от блога на Magic Indoor:
Широкоформатен печат | Особености, предимства и приложение
Брандиване на дрехи | ЕТО как и защо да изберем
Брандиране на рекламни материали | 5 неща, които да не изпускате